Hayalll canım ben kullanmadım etken maddesine alerjim varmış. Boğazlarım şişti ölüyom sandım nefes darlığı falan senin dediklerinde tabi. Sonra doktorum bırak dedi hatta ilacıda ona götürdüm ihtiyacı olana versin diye. Eğer kanın çoksa sıkıntı olmuyomuş ama azsada iğne yapılıyomuş sanırım çok düşerse. Ben hiç kansızlık çekmedim.