Kbra_em 30+3 haftalığız böyle ara ara kasık ağrısı oluyor, bebiş aşaya doğru çıkacak gibi tekme atıyor, nefes darlığı bunlar normal mi acaba..
Ayseonay Kbra_em bende hep bu zamana kadar iyiyim diyordum 30 dan sonrası gerçekten zormuş 32 olduk benim de şikayetlerim aynı
Mmoommlife Kbra_em Bende adet sancısı oluyor belıme kasıklarıma gun ıcımde gırıp gırıp cıkıyor sancılar bırde dedıgınız gb nefes darlıgı kalbımın hızlı çarpmasıda oluyor İnşaAllah normaldır🤲🏻
Nesli_bilmem Arkadaslar bende 29. Haftanin icindeyim bu haftalardayken akıntınızda artis oldu mu .. endisenmelimiyim ?
Merineri Kbra_em maalesef oluyor. 34 olacağız yarın, daha da artarak devam ediyor. Heralde doğuma hazırlanıyoruz 😵💫