LivaLiva benzer sıkıntılar bizde de oluyor. Ama ne yaparlarsa yapsınlar onun anne ve babası. Görüşmek istemesi kadar normal bişey yok. Bak şuan hamileyiz ilerde bizimde gelinimiz damadımız olacak. Ben kendimi hep böyle sakinleştiriyorum. Eskiden kaynanamın bir dediğini iki etmezdim, eşimin annesi der çalıştığım halde herşeylerine yetişmeye çalışırdım. Yemim ederim kendi anneme yapmadığımı kaynanama yaptım. Ama hep değersiz oldum. Şimdi gidiyorum bi merhaba bi hoşçakal. Oturduğum yerden kalkamıyorum. Soru sorarsa kısa cevaplar sormazsa konuşmuyorum. İlk başlarda bende gitmemeyi düşündüm ama sonra eşimin başını eğmemek için böyle bi karar aldım. Aranızda ne geçti bilmiyorum. Ama çocuk olduktan sonra sanki samimi olmadan görüşsen daha iyi olur.