Hazeleyes_ Arkadaşlar merhabalar şeker yüklemesi ücretleriniz ne kadardı özel hastaneye gidenlerin . Özellikle İstanbul Avrupa yakasındaki hastanelere gidenlerinde ne kadardi
xayssx Hazeleyes_ özele gitmeme rağmen annede babada şeker yoksa sağlık ocağında tokluk kan şekerine baktır bana sonucu at dedi. Hatta bugün paylaştım sonucuda
eebru- Hazeleyes_ benim doktorum evde cihaz varsa yada eczanede açlık tokluk şekerine kendin baktirabilirsin demisti olması gereken degerleri de yazdı evde ölctum bi sıkıntı cikmadi bence doktorlarin herseyde paraya yonlendirmeleri cok sacma
balyanak2geliyor Hazeleyes_ ücretsiz aynı testi sağlık olanlarida yapıyor ben bunu şuan öğrendim ilk kızımda 80 tl ye yapılmıştı ozelde
Nazlican1994 Hazeleyes_ sadece şeker yüklemesi. Normalde bende yaptırmayacaktım ama babamda şeker var bebeğimde 2 hafta önden gidiyor doktor korkuttu baya o yüzden yaptırdım ama çok şükür bişey çıkmadı
Hazeleyes_ xayssx bende yarın sağlık ocagına gideceğim kan vereceğim aç olarak ama şeker çıkarsa yapttıracağım İnşAllah çıkmaz bendede ailemde var ama İnşAllah bende yoktur
Hazeleyes_ eebru- bende yarın sağlık ocagına gideceğim sağlık ocagı biz yapmıyoruz dedi sadece ölcüm yapacaklar işte çıkarsa mecbur gidicem bende
Hazeleyes_ balyanak2geliyor sağlık ocagına gittim sordum yapmıyoruz biz dedi hemşiremiz , ama yarın kan vermeye gidicem o sonucu doktoruma atacağım bende
Annesjnjnbalj Hazeleyes_ geçen hafta 225 liraya yaptırdım özel klinikte artı 220 de muayene alıyorlar her seferinde