Herkese merhaba hanımlar Sezeryan doğum için önerilerinizi almak istiyorum ne yapmam gerek ne almalıyım şunu al çok faydası olur dediğiniz şeyler var mı ? 38 haftalığım bu arada hemen toparlayabilir miyim ? Sütüm gelir mi birde ? Süt sağma makinası lazım olur mu kesin almalımıyım?