Sena_iskender Hamileliğimin 34. Haftasındayım çok kötü kasık ağrım var. Nedeni nedir sizce? Ve nasıl geçer? Lütfen bilen biri varsa yazsın.
Gingergirl Eğer idrarda yanma, idrar yaparken zorluk gibi şikayetleriniz yoksa normal kabul ediliyor. Fakat yine de doktor vizitinde belirtin muayene ile bakar muhtemelen.
Bahr_robn12 Bebek yukarı doğru baskı yaptığı İçin ağırıyor özellikle eğildiğinde çok kötü ağırdır bebeğin başı kaşık bölgesine geldiginde daha çok ağırıyor maalesef bende çekiyorum eğilemiyorum bile