Merhaba hanımlar iyi aksamlar size birşey danışmak istiyorum dün bu saatler de erken gebelik testi yaptım ve pozitif çıktı bugünde kan testi yaptırdım ve sonuç yarın cikicak adetime daha 3 gün var karın ağrısı ve mide bulantısı gibi hafif şikayetler olunca test yapmak istedim. Sizce pozitiflik durumu kanda da çıkarmı yardımcı olursanız sevinirim şimdiden teşekkürler