Merhaba, daha öncede post açmıştım ama hiç yorum gelmedi. Tüp bebek ile 7+4 haftalık hamileyim başından beri ara ara adet kanaması gibi kanamalarım oluyor sonra lekeye dönüşüyor iğneler ilaçlar kullanıyorum bu şekilde olup gebeliğini sürdüren anneler var mı 😔