bastille kızlar 16+1′deyim. doğru mu tarif ettim bilmiyorum ama üçgen bölgemiz var ya vajina oluyor sanırım orası, onun sol kısmında batmaya benzer bi baskı hissediyorum son 4-5 gündür rahim büyümesi mi yoksa doktora gitmeli miyim?
Babymoomy bastille rahim büyümesi de olabilir başka birşey de bende yaşadım ilaçlarını iç vitamin vs ağrı geçsin