Ediz101019 Ne zaman sürmeye başlamam gerek . 29 haftalığım .erken sürmeye başlayınca doğumu tetikler diyenler var
Yasemin_83 Ediz101019 geçen gün gebe eğitiminde ebemiz hiç bişey sürmenize gerek yok dedi, 35 haftadayım hala sürmüyorum doğum sonrasında yara olursa mecbur kullanırım ama erken başlamanın bir anlamı yokmuş
Aysobaciniz Ediz101019 28 haftamdayım, masaj yapmadan sürüyorum her gün bir defa korkuyorum çünkü çatlamasından😌
Denizyildizii Yasemin_83 ya nasıl yok. Ben doğumdan 2 ay önce düzenli kullandım ve hiç göğüs ucu sıkıntısı yaşamadım. Ne çatlak ne ağrı. Çok rahat emzirdim
Taze_gebe Denizyildizii keske ben de baslasaydim cok fenayim kotuye gitmiyor ama sizliyor🥺 lanolin olan ayni krem mi alldermo yaziyor benimki yanlis mi🥴
Yasemin_83 Denizyildizii doğum sonrası yara olmasının sebebi bebeğin memeyi doğru kavrayamamasından kaynaklı oluyormuş, eğer bebek doğru şekilde emerse yara olmazmış
Denizyildizii Taze_gebe lansinoh kullandım ben işte doğumdan iki ay önce. Ne gümüş kapak ne meme ucu hiçbirşeye gerek kalmadı birdaha. Sanki senelerdir emziriyor gibi başladım😄
Denizyildizii Taze_gebe koyu mor renkte bi krem değilmi. Lansinoh un altında da lanolin yazıyor da farklımı onlar
Taze_gebe Denizyildizii ay benümki garklı ya markası allsermı diyor ama göğüs ucu bakım kremi diyor lansinıh değil benimki mor değil 😥
Patatesimmm 32 haftalığım ve erken den sütüm geldi göğüs ucum yara oldu çatladı ağrıdan duramıyorum hiç bişey sürmemiştim erkenden sürseydim böyle olmazdı galiba şimdi napıcam bilmiyorum😢
Denizyildizii Yasemin_83 evet orası öyle ama göğüs ucunuda önceden yumuşatmak gerekiyor. Ben çok faydasını gördüm. bi arkadaş tavsiyesiyle kullandım onunda hiç yara olmamış çünkü. Benimde olmadı çok şükür.