Kızlar biraz önce test yaptım hayali bi çizgi vardı. Kan verdim 12 çıktı sonuç. Adetlerim hep düzensiz 40 45 günde falan adet olurum o yüzden adet tarihimi bilmiyorum ama 30. Günüm bugün. Sizce düşük mü 1 dış gebeliğim var onuda 14 le öğrenmiştim çok korkuyorum morale ihtiyacım var sevinemedim bile😣