busra1485 İnsülin kullandığım halde tokluk şekerim 200 kere çıkmaya başladı 🥺bugün diyeti birazcik kaçırdım sizce ek doz İnsülin kullanayım mi şekerinin düşmesi için kızlar bebeğe zarari olur mu ? 37. Haftamdayim bu arada
merveklyc busra1485 İnsülini bilmiyorum ama yürüyüş yapabilirsin canım düşmesi için diyetine de daha sıkı dikkat et 200 yüksek bir değer
Taze_gebe busra1485 diyetle ilgili yardimci olurdum ama insulin kullanmadim, doktoruna sormadsn bisey yapmamalisin bence
gamzosgamzos busra1485 insülin kullaniyimdan sonra direk zararı olurmu yazınca bende oyle anladım 🙈 ama bence doktorun vermişse muhakkak kullan canım