iremem Sedakbyk ya ben ısrarla olmam gerekmiyormu dedim bebekle aranda herhangi bir uyuşmazlık yok eğer şuan bi uyuşmazlık olsaydı bebek şişerdi ve almak zorunda kalırdım dedi şuan 36. Haftamdayım çok şükür hiç bir problem yok.
Dilan__ Ben 30 . Haftamda oldum yani bundan 3 4 gün önce ilk bi test istedi doktor daha sonrasında iğneyi yazdı eczaneden aldım ve vuruldum
Yasemin_83 İlk gebeliğimde iğne yapılmadı doğum sonrasında yapıldı, 2. Gebelikte ve doğumda da yapılmadı bebekte negatif olduğu için. Şimdi 3. Gebelik dr iğne yapmanın daha güvenli olduğunu söyledi ve 28 haftada iğne oldum
Beyzabcr Bizimde kan uyuşmazlığımız var fakat kan tahlillerimiz normal gözüktüğü icin iğneyi rutinde yapmıyorum dedi doktorum doğum sonrası yaptırıcam sanırım