derya46 22 haftalik hamileyim anneler sağ göğsümde fındık büyüklüğünde sertlik var dogumdan sonra gecermi veya emzirirken gidermi göğsü böyle olan varmi?
Glbeyaz derya46 Doktora gidin önemli.olabilir annemin geçen sene öyleydi ceviz büyüklüğünde kanser cıktı acil yarın gidin ihmal vermeyinnn
Ilkayy derya46 canım hiç aksaltma mutlaka doktora git. Seni korkutmak istemem ben halamı meme kanserinden kaybettim onunda öyleydi kuzenimde de emzirken fark etti oda kanserdi çok şükür o ameliyatta atlattı inş öyle bişey yoktur ama ihmal etme
Glbeyaz derya46 Genel cerrahi bakar usg falan.cekilmesi lazım.inslalah köyü birşey değildir ınslalahhh gittiniz mi doktora kadın dogumcu elle muayene ediyor genelde
derya46 Ilkayy sağ ol canim demin aldim cam sakuraya sira bayramdan sonraya anca buldum inşaallah kötü birsey degildir gider insaallah 😑
Ilkayy derya46 inşallah canım sen gün içinde arada bi bak yine mhr seye. Çıkıyor arada ben günde 50 defa bakıyorum buluyorum randevu. Bende 6 ayda bir kontorol oluyorum. Göğüsten. Bizde genetik cünkü
Maaaile Ya hamile kizi neden kanser falan diye korkutuyorsunuz 🥺 Canim benim kötü bir şey düşünme. Göğüsler büyüyor,süt hormonlarin devreye giriyor. Dogumdan sonra süt birikince de oluyor onlar. Sen kontrole git mutlaka anlaşılır zaten.