Kızlar bugün kontrolden geldim. 1 hafta gelişme geriliği var dedi doktor. Peki sorun yaratır mı diye sordum. Bende anlayabilmek için seni tekrar çağırıyorum. 1 hafta sonra tekrar gel dedi. Korkuyorum. İnternette iyi şeyler yazmıyor. Bilgisi olanlar yardımcı olabilir mi. Kötü bişey mi 1 hafta gelişme geriliği.😥