Pinar29 tugbaoztrk valla zaten herkez ilac veya igne diyor bana niye bisey yazmadi dahiliye ne alaka cozemedim
tugbaoztrk Pinar29 Onu kadın doğum doktorunuzun başlaması lazım diye biliyorum neden dahiliyeye yolladıki Eğer doktorla gorustuyseniz ilaç yazmadiysa sıkıntı yoktur ama acil gidin dediyse hemen gidin beklemeye gelcek birşey değil bu
Aycicegim Pinar29 iğnesini şuan doktorunuz yazmadan alamazsınız ama corasprin kullanabilirsiniz hiç vakit kaybetmeden alın hemen.