38+1 de başlayan sancıı ve 38+2 de gelen minnak oğlum 🥰 biraz zor ve sancılı bi süreç oldu ama çok şükür oğlumu sağlıkla kucağıma aldım 🤩 3 santim açıklıkla hastaneye gittim sonra eve geri döndüm duş aldım çömelme hareketlerimi yaptım gece tekrar gittim açıklık 6 santim olmuştu yatış yapıldı ebe suni sancı verelim bi saate doğurursun dedi istemedim kendi sancımı bekliycem dedim 2 saatte sancım 100ü buldu sabaha karşı 05.30 da indiğim doğumhanede saat 06.59 da doğum yaptım Allah hepinize nasip etsin 😌❤️