37+4 oldum şimdi diyeceksiniz bu ne acele daha çok vaktin var ama kızlar gerçekten 2 3 gündür sürekli sancı çekiyorum artık dayanacak gücüm kalmadı sancı sanki gerçek doğum sancısı ama hep saatlerce çekiyorum sonra devamı gelmiyor. İlk gebeliğim de direk doğum sancısı çektim hastaneye gittim bu öyle değil hastaneye gidemiyorum bugün gittim azıcık yürüyeyim çarşıda dedim yok ağrıdan acıdan yürüyemiyorum bile fazla kilo da almadım göbeğim de çok yok ama sanki 100 kiloyum. Bugün çarşıda sancım başladı şiddetli gelip gitti eve geldim devam etti Sabahtan beri sık sık geliyordu şimdi yine düzensiz olmaya başladı. Eşimi kaç kez sancım var diye endişelendirdim o da sonunda yeter artık doğuracaksan doğur diyecek en son 😅 Benim gibi olan var mı ya😏 Şuan sancım var yine inşallah gerçektir dua edin kızlar bana şuan kontrol ediyorum inşallah sıklaşır.