32 haftalık hamileyim 3üncü derece yogun enfeksiyon var dedi doktor ama ne yanma ne kaşıntı ne koku hiç Bi belirtim yok sadece akıntı yeşilimsi okadar antibiyotik verdi 100mg 1hafta oldu kullanalı fayda etti mi etmedi mi anlamıyorum bile kullanıp duruyorum 😅