Mervebzgz İyi akşamlar hanımlar 35+2 deyim bugün iki gündür karnimin sağ tarafında şiddetli ağrı oluyor sizce normalmi ? Şimdiden teşekkür ederim hepinize.
Mlk_93 Mervebzgz merhaba bende 37+6 dayım 2 gündür ağrım vardı sabahları vurup geçiyordu ama bu akşam üstü geçmek bilmeyen bi ağrı burdu doktora gözüktükten sonra doktoruma sordum devam ederse acile git dedi. Doğum sancısı 5 dk bi gelen ağırlar sürekli olanlar yalancı sancıdır dedi sende doktoruna sor istersen
Mutlu_damla Mervebzgz yalancı sancılar hafta ilerledikçe siddetleniyorsa canım. Bol bol su içmeye ve dinlenmeye bak. Ağrılar fazlaysa magnorm ve parol icebirsin ama önce Dr una sor olur mu 🌸
Aycha Mervebzgz Merhaba, ağrılarınızın şiddetli ve iki gündür de devam ettiğini söylüyorsunuz, mutlaka doktora gidin derim, naçizane. Geçmiş olsun.