Dualarınıza ihtiyacım var 27 haftalık hamileyim bugün hastaneye gittim şeker yükleme testi yaptım 200 şekerim çıktı ve grip olduğum için covid testi yaptım covid testim pozitif çıktı ben çok yoruldum kızlar 27 haftadır hep hastayım ilk 3 ay düşük riski sonra alerjik öksürük 15 gün sonra yüz felci şuan covid ve şeker ben napayım ciğerim soldu ağlamaktan😢 niye böyle oluyor niye hiç iyi olamıyorum etrafımda yüzlerce hamile var ama en kötüsünü yaşıyorum niye böle oluyor 😭😭