Tusami sizinle ayni tarihlerde aynı haftada düşük yaptım. Normalde belirti takip etmem ama tıpkı sizin gibi inanilmaz krampllar, alt karin ve sırt agrisi cektim, akinti bulanti, gece rahat yatirmayan gogus hassasiyeti hepsini yaşadım. Ben de gebe degilim yarin adet olucam. Demem o ki demek ki düşükten sonra biraz hormonlar coşuyor, dengesi şaşıyor ki bunlsri hissediyoruz. Baska zaman olsa asla hissetmedigim seyler oldugu icin kesin ya kesin hamikeyim derdim.
Umarım yerinden oynayan ne varsa bir an önce dengeye oturur ve hayirli pozitif sonuclar alırız🤲