fatmanurbrknyldz Merhaba arkadaslar medicabil de Fatoş deniz yigitturk e giden var mi acaba ben iki defa muayene oldum cok ilgiliydi ama cok yorum bulamadım İnternette
Elfvli fatmanurbrknyldz ben gidiyorum . 2 defa gittim. Simdilik bir sıkıntı yok. Memnun kaldım. Dediğiniz gibi baya ilgileniyor . Anlatıyor. Herseyi rahatlıkla sorabiliyorum. Internette de araştırdım. Kötü bir yoruma rastlamadım. Insallah hep böyle iyi olur devam ederim.
Elfvli fatmanurbrknyldz merhaba doktor hakkındaki düşünceniz değişti mi acaba. Ben şimdi kontrolden çıktım yani çok güzel tane tane anlatıyor ilgileniyor sorduğumdan daha çok cvp veriyor.
fatmanurbrknyldz Elfvli merhaba ben de 2 defa gittim henuz ama su an icin cok memnunum cok ilgili guleryuzlu. Sizi hatirlamasi bile cok hos bisey bence. :) insallah surecimiz de guzel ilerler 🙏
AysenurGA Ben de Bursa Medicabil’e gidiyorum. Fatoş Hanım ve Sena Hanım arasında kalmıştım Sena Hanım ile devam ettim. Ama Fatoş Hanım da ne zaman görsem hastalarını memnuniyetle uğurluyor, hakkında güzel şeyler duymuştum 🥰