PerinU saripapatya16 ben kullanıyorum mangormdan magvitala geçtim günde 2 kere içiyorum çok memnunum ishal konusuna gelince bende yapmadı ama kardeşim ve annemde yaptı
EDAG1 @saripapatya16 merhaba, ben kullanıyorum 10 gündür hiç bir işe yaramadı birde ishal yaptı. Bıgün doktorumla görüşüp değiştirdik ilacı. Ama herkeste etkileri farklı çok memnun olanlarda var 😇
minikprensimmm123 saripapatya16 Sadece vajinal krampıma iyi geldi canım bacaklarım ağrıyor daha damar geriliyor gibi oluyor
saripapatya16 minikprensimmm123 aynen canim benim de oyle damarlarim gergin gibi hissediyorum cok insallah faydasi olur sabah aksam ac karnina mi tok mu kullaniyosun
Merverdgn Velbon kullanıyorum ben. Çalışmıyorum tüm gün evde yattığım halde sadece yemek yaparken ayaktayım ona rağmen akşamları ayak bileklerim çok yürümüşüm gibi ağrıyordu. Kullanmaya başladıktan sonra hafifledi. Kalsiyum+magnezyum+d vitamini var