mrbld Doktorum genel anestesi de narkozun bebeğe gecme durumu var bununistemeyiz diyip spinal önerdi. Çarşamba son kez dönmüş mü diye bakıcaz ama umudum yok acıkcası, muhtemelen cuma spinal sezeryan olacagım 😅
Minel355 Cicekler ben sezeryan olirsa genel tercih edicem galiba iğneden felan çok korkuyorum çok panigim
Cagla1903 Minel355 Genel Daha Zor Pişman Olursunuz Genel de de Sonuçta igne ydi serum du yapılıyor spinal de aynı serum takılır gibi hatta daha da hafif iğnesi Ameliyat bitince Hemen Toparlanması kolay oluyor agri da hemen hissetmiyorsunuz Genel anestezi de uyandığınız gibi agri acı çekersiniz 👍
ecevecev21 Spinal daha mantıklıdır illa ki fakat 3 hafta sonra bende sezeryan olacağım genel tercih edicem. Ben paniklerim acı hissetmesem de orda kesildiğimi bilmek panik atağımı tetikler😂 ben kan bile verirken kötü oluyorum siz dayanıklıysanız spinal tabiki🥰
Fatosduzgun55 Cicekler 20ay önce spinal oldum inanılmaz rahat gecdı. Hatta yukardakı ısıgın ıcındekı aliminyumdan kesıldıgımı gordum 😂😂 bırwz sadıstce gelebılır ama ne bı korku ne bı telas😂 oğlum cıkdıkdan sonra hadı toplayında gıdelım artık dedıgımı ıyı bılıyorum 😂😂 nasıpse ocakda 2.dogumum olucak ve yine spinal olucam