Burcukra 29 haftalık gebeyim bebeğim baş aşağı hatta 26 haftalık Ken de baş aşağı idi. Sizce bi sıkıntı olurmu böyle olup haftasında doğan varmı? Doktor herhangi bişeh demedi sıkıntı yok gibi ama ben eve gelince düşünmeye başladım
Dilek0809 Burcukra benim de 29da döndü baş aşağı 37 oldum bugün bi de benim rahim ağzı kısalığım vardı sıkıntı olmaz tabi doktorunuz daha iyi bilir
Busraaa1919 Burcukra benimde 27. Haftada baş aşağı dönmüştü 38. Haftada doğum yaptım bi sıkıntı olmuyor
Nelmali Burcukra 30.haftadayim bastan beri bas asagi duruyor hatta oldukça aşağıda çok nadir dönüyor yukarı doktor rahim ağzını kontrol ediyor suyunu kontrol ediyor hatta nst bile yaptırdı kasık ağrım çok olunca bir sorun olmadığını söyledi bir sıkıntı olsa mutlaka söylerlerdi size
aycanerbas Burcukra canım onlar o kadar çok dönüyor ki benim 30. Haftamda baş aşağıydı 3 hafta sonra kontrole gittim makat pozisyonuna dönmüş yani kafasını üste döndürmüş Çarşamba kontrolüm var inşallah dönmüştür diyorum kendi kendime yani daha senin için de çok erken bir sürü kez döner içeride 😊
PelinK Burcukra 12 haftadan beri doğum pozisyonunda canım çarşamba günü doğuma gidiyorum hiç bişeycik olmadı 😂
Kvsraykt Burcukra 32 haftama geldim hiç pozisyon söylemez önemsemiyor doktorum çünkü bunu konuşmak için erken ben öyle düşünüyorum anca kafası kollarını gösterirken nerde tuttuğuna bakıp anlıyorum nerede olduğunu yani çok da önemli değil zaten erken doğum riski yok diyorsa gerisi boş
Bbcln2913 Burcukra benimde senin gibiydi detaylıdan sonra başı hep aşağıdaydı hiçbir sıkıntı olmadı seninde olmaz inşallah 36. Haftamdayım
bilnazo68o Burcukra benim uzun süredir aşagıda suan 27 haftalığız kasığım da duruyor. Karnımda aşagıda midem boş. Erkem doğum riskimiz var ama rahşm agzı açık değil iyiki. Çarşamba kontrole gideceğim inşallah iyi şeyler söyler. Gününü doldursun diye dua ediyoruz ama kızım çok aceleci gibi duruyor🤗🤗sizin cinsiyet ne. Birde iğne e kullanıyoruz haftada 1 pruloton
Burcukra bilnazo68o Benimki de aşağılar da genelde bizimde cinsiyet kız🥰 inşallah vaktinde doğarlar hepimizinki
Minigimm0611 Burcukra benımde 28de gittiğimden beri bas asagıda ki 38 olduk ne gelen var ne giden tık yok gününü gecirmese die dua ediyorum son 13.korkulacak bısey degil yani canım normal