Papatya2768 Kızlar selam ikili test sonucum çıktı, anlayan yorum yapabilir mi sorun yok dimi inş https://www.hizliresim.com/bq6kug9
Mmoommlife Papatya2768 sıkıntı gozukmuyır anladıgım kadarıyla sadece yas rıskınız yuksek cıkmıs oda yaştan uturu doktorunuz sızı bılgılendırecektır. Saglıkla alın yavrunuzu kucagınıza🤲🏻
Papatya2768 Mmoommlife evet bende öyle anladım yaşım 34 o yüzden sanırım risk gösteriyor 😬 teşekkürler yorumun için canım