Kızlar hayırlı akşamlar. Şuan 16+5 deyiz hamilelikle ilgili elhamdülillah bebeğimizde bir sıkıntı yok çok şükür denize girmek sakıncalı olur mu. Genelde olmaz diye duymuştum ama bir de siz anne adaylarına sormak istedim bilgi verebilir iseniz çok memnun olurum. ☘