Kızlar bugün kontrole gittim 35. Haftalık gebeyim ve doktorum ultarsonla baktı doğum şekli normal doğum yapabilirsin dedi âltan muayne etmesi gerekmiyor mu acaba anlamadim ki ben ya ya bebişin kilosuyla mı söyledi acaba yardım eder misiniz fikir verirmisiniz ben aslında doğumda aldığın kiloyla alakali sandım ona göre normal doğum olur sandım ama daha 18 yaşında olduğum için pek bilgiye sahip değilim tatlı annelerim ,🤭🥰🤗