Hnife4455 Yarin 40+5 olucam suni sanci vericekler ve suan sancim ve acilmam yok bu sekilde olup dogum yapan varmi ?
Mavis40 Hnife4455 bende cok merk edyrm bana da carsmba sunı verecekler bende bılgı sahibi olmak ıcn yorum ypm yoksa hcıbr fiktm yk
Babytmr Hnife4455 kişiden kişiye değişiyo suniyle sancıyla açılma. Hiç vaemı açılman bilmiyorum ama . sancı alırken yatma yine hareket et bnce daha hızlı olur açılma. Enazından ilk 4 cm de hareket edebilirsin blki. Allah bi avazda kurtarson canım.
Elifim17 Hnife4455 hiç mi yok açılma 1 cm falan bile mi. Bende 40+4 de gelmeyince suni sancı ile doğurdum. Açılmam hızlı ve rahat olmuştu.
Hnife4455 Babytmr suan hic yok canim bebek 41 den sonra tehlikeye giriyo diye yarin suni verelim.dedi doktorum sabah 8 bucukta yatisim yapilcak
Mavis40 Hnife4455 canm ben 39 um 1 cm acılmam var ama suyum cok azaldığı ıcn mecbur suni verecek bana
Eminos123 Hnife4455 i40+4 de suni sanciyla dogum yaptim ama oncesinde 3 cm acikligim vardi yavas yavas verdiler sanciyi oylelikle normal dogum yaptim
Elifim17 Hnife4455 sancı gelince ben cok afedersin yere çömelip tuvalet yapar gibi durmuştum hep. Zikir cok cektim rabbi yessir ile başlayanı özellikle çektim. Sürekli dilimdeydi.
Elifim17 Mavis40 yoo hiç öyle düşünme. Bence o sancıyı cekmek bile müthiş Bi duygu. Hele kucagına verdikleri an 🥰 bunlara odaklan sen. Kolay dersem komik olur. Ama baş edemeyecek kadar değil.
Hnife4455 nurdane3504 4 kilo dedi biraz daha beklersek daha kilo alir ddi bu sefer sezeryan olmak zorunda kalırsın dedi
Mavis40 Elifim17 ayy tsk ederm canım yarın Allah izn verrse bebısım gelecek sancın yk doktor sunı verck
nurdane3504 Hnife4455 Aynen bana da öyle dedi çarşamba günü gidicez bizde bakalım hayırlısı olsun sağlıkla gelsinler de normal sezeryan önemli değil benim için