Neseeeemom 35 +3 haftalık gebeyim saha önce su azalması vardı bir hafta sırra gittiğimde 4 kadar düşmüş dedi 2 gün sonra sezeryana alacak doğum yapan var mı 35 haftalık küveze aldılar mı saglık durumu nasıldı nasıl olur
Rojin1993 Neseeeemom bebekten bebeğe değişiyor bazı bebekler aynı gün taburcu oluyor bazıları bir kaç saat küvezde kalıyor bazıları bir hafta yani dua et inşallah hemen taburcu olur bi sorunu olmaz bebişinin sağlıkla gelsin inşallah 😍🙏
mucizem09_ Neseeeemom eltim 35+5, dogum yapti 1 ay once 15 gun bebek kuvezde kaldi suan cok iyi cok sukur canim ama ciger gelistirici vurulsnlar kalmiyor bile
Esraa52 Neseeeemom ben 35 haftalık doğum yaptım. Korkmayın Rabbimin izniyle bişey olmaz sağlıkla alın kucağınıza kilosu ne kadar bebeğinizin
Neseeeemom Bende bugün 2 tane vuruldum yarın aynı saatte yine vurulacam ciğer geliştirici bakalım nasibimizde ne varsa artık
mucizem09_ Neseeeemom ozaman kalmiyabilir bile csnim benjm eltim vurulmamisti cunku kioosuda gayet iyiydi 2800 feland8 ama kaldi bi sure
Yupppii Neseeeemom 33 haftalık doğum yaptım yoğun bakıma aldılar 3 gün yoğun bakımda kaldı sonra hastanede kaldık 1 hafta kadar