GncicekM Kızlar düzenli tansiyon ve nabzımı kontrol ederdim. Nabzım 100 üzerinde olurdu normalide bu zaten ama bu aralar 60 çıkıyo İnternette bebwğinde nabzının düşmesine , erken doğum ve fetal ölümlere sebep oluyo yazıyo 😪 konuyla ilgili bilgisi olan var mı ?
SerpilzgrBiil GncicekM canım nabız dediğin kendi nabzın degilmi ben hemşireyim korkacak bisey yok kendi nabzından bahsediyosan eger 60-100 normal sınırlardır bebeklerin sağlığını kendi nabzınla anlaman imkansız gibi bisey kafana takma stres yaptıgın için hareket etmiyo olabilirlee
Yas35 İnternette herşey yazar sakın dikkate alma.60-100 nabız sayısı normal. Kullandığın ilaçlar yorgunluk o anki ruh halin o anki pozisyonun bile nabızda değisiklik yapabilir. Rahatsızlık oluşturacak başka semptomlar yoksa bence cok önemseme sadece düzenli aralıklarla takip et
GncicekM Yas35 ikiz hamileyim çok korkuyorum bişi olacak onlara diye ☹️ 28. Hftamızdayız önceden uzanınca tekmeleri beni öyle rahatsız ederdi ki ili gündür sadece kasılma hissediyorum tek bebekte oda . İçimi ferahlattın arkdaşım dua edin olur mu 😔
Yas35 GncicekM inşallah sorun yoktur. Çoğul gebelikler daha riskli tabiki. Hareketlerdeki azalma ve kasılmalar icin yarın bî doktorunla görüssen iyi olur sanırım. İçini ferah tut.Umarım sorun yoktur. Yorulunca bile beleklerin hareketleri yavaşlayabiliyor. Şekerli bi seyler ye😉
Alyamelekeren GncicekM canım oluyo öyle şeyler bazen minikler hareket etmek istemiyo ama kendine eziyet edeceğine görün bir doktora