Prensmmmm canım benim sancılarım belime vuruyordu bir tanesi de aşağıya inmiş baskı yapıyormuş oradan bir hafta bekledik sonra birinin kalp atışları artık kötüye gitmeye başlamıştı bir de açılmam vardı 3 cm doğuma aldı doktorum da hemen sende korkma kontrole gittiğinde doktoruna sor bakalım normal miymiş diye ya da çok sıkıntı yaşıyorsan sabah bir git görün