Ladybird34 bende 2 güne kendime geldim. Hastanede 1 gece kalmıştım. Ameliyattan 2 gün sonra banyoya girdim. Girebilirsiniz demişlerdi. Pamuk ile kurulamıştım. Mikrop kapmamasina dikkat ettim.
Benimde iki düşüğüm vardı.
Çok şükür ki ameliyattan 1 ay sonra hamile kaldım.
Perşembe günü doktorunuz gerekeni söyleyecektir.
Geçmiş olsun. Herşey gönlünce olsun inşallah ☺️