Doğumu bilmem ama ikizim riskli hamilelik geçiriyor, rahim ağzı kısalığı oluyo sürekli bi akşam yine ağrısı kasılması çok oldu acildekiler hiç iyi davranmamış çocuk baş aşağı dönmüş doğuma hazırlamış kendini bunu görmeyip serum verip göndermişler bide rahim ağzı kısalığı çok düşmüştü. Hiç memnun kalmadı bidaha oraya adım atmıyor. Ertesi gün kendi doktoruna gitmeseydi serum iğne yemeseydi doğum başlayacakmış erken doğum olucaktı.