Selam kızlar 15 şubatta 20. Haftalık bebeğimi kaybettim şuan 5+4 hamileyim. O kadar korkuyorum ki aynı şeyi yaşamaktan. Bugün doktora gittik kese oluşmuş herşey normal dedi doktorum. Bayramdan sonrada bebeği ve kalp atışını görebiliriz dedi. Şuan çok başındayım, doktora da sordum bugün birdaha aynı şeyleri yaşamamak için nasıl önlemler alabiliriz diye. Benim su kesesi rahim ağzına inmişti. Hastaneye yattım ama bebeği kurtaramadık malesef kalbi durdu yavrumun suni sancıyla normal doğurdum. Rahim ağzı yetmezliği tanısı konmadı bugün onu da konuştuk. Hani serklaj progestan vs. bi önlem alamazmıyız diye. 3. Aya geldiğinde rahimi ölçeriz her kontrolde dedi doktor. Benim gibi olupta sonraki hamilelikleri nasıl geçirdiniz merak ediyorum. Hergünüm korkuyla mı geçecek?🥺