https://resimyukle.io/r/QGlb1IFmSI https://resimyukle.io/r/qfmpkb6wHg
merhaba Kızlar şuan 16+5′teyiz. Durum şu; ikili taramada yani 12. Haftada cinsiyetimiz %70 kızdı. 14. Haftada %90 erkek dendi. Bugün yine kontrolümüz vardı, fotoğraflar bugünden. Çok şükür sağlığımız, gelişimimiz normal, bi hafta ileriyiz hatta. Doktorum yine erkek dedi, tabi ki doktordan iyi bilemeyiz ama 17 adet fotoğraf var hepsinde o bölge bomboş sanki 🙈 kendi içimde çok şüpheye düştüm, sizlere danışmak fikir almak istedim. Ne dersiniz?