Muko BetlAslan asel tek başına daha hoş sanki. Ve anlamıda tek başına güzel yanına bir isim daha fazla bide ben anaokul öğretmeniyim listede çok ögrencimin iki ismi var bakıyorum biz arkadasları ilk ismiyle hitap ediyorlar.
BetlAslan Muko hakli olabilirsiniz ama hem 2 isim sunnet olduğu icin hemde şura ismi yillardir kizim olursa diye aklimda olan bi isimdi icimde kalmasin istedim😊 Takintim yok isteyen istedigini soylesin
EsraCilgin BetlAslan normal istiyorum nasipse benim ağrılar sancılar başladı gekecek gibi yapıp trolluyo bizi 😂
ilaydanurhavvat Muko yarın 35+0 olacam. Feyzamla çok iyiyiz çok şükür en son 2600 gramdı 48 cm di. Uyumak zorrr uyanmak kolay bugunlerde. Herşeyi hazır bi o elsik 😇 Sağlıkla gelsinler ❤️🙏🏻
Muko ilaydanurhavvat ya maşallah ne güzel bizde çantamı hala hazırlıyamadık bikaç eksiğimde var en kısa zamanda biticek inşallah
Gudigudi BetlAslan benimki de uyuyor galiba. Cunku sessiz kaldiginda dürtüyorum kimildamaya basliyor😄 biraz daha bekliym gozlemliyim bakalim
Ayseli Bizde 35+0 olduk gögüs kafesimle oyun oynuyo sanki sürekli ayakları tam orda canımı acıtsada hoşuma gidiyo . Doğuma az kaldı hepimize sağlıklı doğumlar diliyorum 😊🙋
Rabia42 Muko 35+2 yiz bizde oğlumla benimde kasiklarimin üstü çatlamış karnım çıkmadı kasinmiyo bide aciyo sızlıyor bakalım ne zmn gelicekler🤗
szeynp Merhaba benim doktorum da 20 Temmuz 08 Ağustos arası Doğum bekliyorum demişti bu hafta ilk defa alttan muayene yapıcak,alttan muayeneden sonra da Doğum artık başlar diyorlar