Huzurmelegim_28 mom073 sefamerveye bi bakın kalıpları geniş oluyor büyük beden kısmında indirimde varr
momof3 mom073 Bu sene elbise çok var çok şükür normalde de giyilebilecek elbiseler..ŞeymaÇoşkun,Touche,AyşegülGüneş,EsmaGunoz tavsiye edebileceğim markalar.Güzel elbiseler var
Pelin-08 mom073 ben lc waikikiden alıyorum hamile pantolonunu tunikte orda güzel oluyo elbisede alabilirsin trendyolmodest var
Zeynepela1 Ben tofisadan standart beden gömlekler aldım bayağı genişler 31 haftalığım hala rahat oluyorlar karnım çıkmıyor bile 50 40 arası birsey vermiştim 😄