Yerleşme kanaması varsa eğer o gebelik testinde çıkar mı yoksa biraz daha beklemek gerekir mi ? Aşırı bir baş ağrım var ve göğüslerimin ucu sızlıyor sabah öğlen test yaptım ama negatif gibiydi görmek için de çok uğraşmadım açıkçası. Göğüs çevrem kahverengi oldu ve sivilce benzere şeyler çıktı. Öğlen de baktım peçeteye silince pembe leke geldi az biraz pes koymuştum kaç saat geçti ama bir damla bile birşey yoktu pedte.