35 olduk bugün kontrolümüz vardı kilomuz 3.500 olmuş. Doktor diyet yapıyor musun dedi evet dedim ama işe yaramamış anlaşılan. Hastaneye yatırayım seni bi kontrol edeyim dedi. Heralde şeker yüksek. Halbuki şekerim 27. Hafta da ölçüldüğünde normal demişti ama benim şekerim hamileden kalmadan önceden de sınırdaydı. Bir iki gün yatıralım seni hastane de dedi. Erken alabiliriz bebeği dedi. İçiniz de yaşayan var mı bu durumu😞😒