Eeftailesi Kızlar kaçınca haftada gittiniz nelere bakılıyor tecrübeli anneler paylaşabılırmı doktor bana 21.haftada git dedi .İzmir de gidenler varsa fiyat bilgisi verebılırmi
Zehraa89 Eeftailesi ben istanbuldayım ama gittim 20.haftada ayrıntılı bir şekilde bakılıyor canım mesele bizim bebişte kordon eksikliği var orda belli oluyor yani hemen hemen herşey.
Mavi34 Eeftailesi ben 11.haftada gittim sadece ikili test yaptılar. 19.haftada çapaca riskli durumlardan ötürü perinayolojiye sevk etti hem detaylı usg yapıldı hemde takibini yapiyorlar