aylul0 Esas 38 haftalıkken başladı üç gündür var daha önce de şişlik vardı ama çok azdı şimdi acayip şişiyor ayaklarım resmen üstüne basamıyorum ve ağrıyor 🥺
Blablabla Esas bende 37de başladı. Ondan önce hafif şişiyordu elim ayağım çok yorulursam ayakta kalırsam falan. Şimdi ayaklarım poğaça gibi
esinaltintaas Esas 38 haftalığım hiç ödem olmadım sadece çok yürürsem yada çok ayakta kalırsam ayaklarım acıyor dinlenince geçiyor o da