37+4 günlük hamileyim. Dün sağ kasığıma bıçak saplanır gibi nefesimi kesen beni hareket ettirmeyen ağrılar giriyordu. Bugün de sol kasığımda bu ağrılar başladı. Sanki bıçak saplanırmış gibi. Niye olduğunu anlayamıyorum. Bugün devlete gittim nst de çok az sancım çıktı ama doktor sorun yok dedi. O kadar ilgisiz ki ağzından cımbızla laf alıyorum resmen. Bu ağrıların sebebi ne acaba? Doğum sancısı böyle bir şey mi? Doğum sancısı belden vurur diyorlar ama benim kasığıma sanki bıçak saplıyorlar.