Ben Mersin’den geldim doğumu burada yapmak için kayınvalidemlerde kalıyorum sıcak havalara denk gelince rezil olmayalım dedik. İlk kontrolümde gittiğim doktor ayrıldı şehir hastanesinden ikinci gittiğimde çok aman aman ilgilenmedi 37.haftaya girdik bakalım nasıl olacak bilmiyorum doktor konusunda sıkıntılı bir hastane onun dışında her şey çok iyi diyorlar