Duygu17 Selamlarrr 38+2 deyim sabahtan beri belim,sırtım,kasıklarım ağrıyor bebek arada bi toplanıyor normaldir diye önemsemedim ama hala geçmedi 🤦🏼♀️ Şiddetlenmiyor ama geçmiyor da ilk gebeliğim yalancı sancı nasıl bişey bilmiyorum 😂
_sena_ Duygu17 benimde sol kasık ağrım var canm dedign gbi ne geçiyor ne fazlalasiyor yalancı diye düşünüyorum ben