annesinin_beybisi Tekirdağ’a geldiysen Ümit Ekmen’i duydun mu bilmiyorum. Ocak ayından beri deniyorduk olmuyordu martta gittim doktora ilaç vermedi gönderdi. Sonra Ümit hocaya gittim mü kem meel bir doktor. O kadar içimi rahatlattı ki her şeyi açık açık söyledi pcos olduğunu her ay yumurtlama olmayabileceğini.. Duphaston verdi bana kafandan at dedi bu ay gebe olduğumu öğrendim. Ama ben Ebru Ceylanın yumurtlama masajını yaptım çok işe yaradığını düşünüyorum ovülasyon testini de denedim. Ben de bu ay çok ağlamıştım niye olmuyor diye. Sen çok beklemişsin, biliyorum söylediklerimiz içini ferahlatmıyor. Sana en iyi gelicek olan şey iyi bir doktor dediğim gibi Ümit hocayı görmelisin yolun düşerse canım. İnsallah güzel haberler verirsin🙏🏻