Sevgili annelerim, ilk gebeliğim ve etrafımda yeni bebek sahibi olmuş dolayısıyla gerçek anlamda fikir alabileceğim kimse yok. Ağustos sonu Eylül başı gibi bir kız bebiş bekliyoruz, heyecanla onun kıyafetlerini tamamlamak istiyorum ama bi yerden de o kadar bilmiyorum ki aldıklarım saçma mı diye düşünüyorum sürekli 😂😂 trendyolda ebebek indirimi var bazı tulumlar ayaklı bazıları ayaksız hangisi daha kullanışlı, Yeni doğan ne kadar almalıyım (6 takım hastane çıkışı var a101 ganimeti falan olarak) , pijama takımı gibi alt üst mü almalıyım? Kardeşinize yardımcı olursanız sevinirim 😊 kafam çok karışık 😂❤️