Ya annemi anlamıyorm Bn ya biz yeni ev aldık arabamız yok Allah daha çok versin annemlere bwvleri var. Dedim ki dogumda yanımda olun bni götürürsn doğumdan sonra da yanımda kalırsın dedim bana yok ddi babam hasta diye bu arada annemler antalya da Bn adanada yaşıyorum. 2 yaşında da kızım var. Bana diyor ki taksiye bin git öyle doğumda hastahaneye şok oldum yaa ama erkek kardeşimin kızı olacağı zaman günler önce gidildi İstanbula kardeşimle hiç aramda sorun yok da yani zoruma gidiyor yaa hani ilk bebeğim olsa yine yardımı olmasın zaten olmadı da kızımda doğum yaptım sonra geldi. Kızımda 7 gün kaldı ancak kızım haziran doğumlu sıcakmış diye gitti. Eee diyorum bu bebek ocak da olacak kalırsın bana yardımcı olursun diye yok kalamam babanın da bakıma ihtiyacı var dddi en son babamda bnde kalsın dedim. Israr ediyor kalmam diye şimdi canım baya sıkkın 13+3 deyim şimdi oğlum olacak inş ama annemi anlayamadım moralim yerlerde bir de bana kardeşine benzemezse bebeği sevmem diyor. Kaynanam yok vefat etti. Ne yapacam bilmiyorum bana eşin izin alsın diyor eşime yıllık izin hakkını 1 gün bile vermiyorlar ki kafayı yiyecem daha ocak a çok var ama şaşırdım kaldım. Sizce 2 çocuga yardımı olmadan bakabilir miyim. Çok dertliyim yaa