Nureda28 Doğum anında birşey hissetmedim spinal yapıldıktan en fazla 3 dakika içinde uyuştum. Zaten önünde perde gibi birşey çektiği için görmedim. Kesi dikişi vs bunları hissetmedim ama bebek çıkarılmaya yakın mide bulantısı yaşadım, neden bulanıyor dediğimde midene dokunduğum için normal dedi. Sadece azıcık mide bulantısı çektim. Ondan sonrası ayaklanmak çok zor değildi sezeryan dikişlerim hafiften ağrıdı 1 hafta da iyileştim, alıştım.